سالاری فر, مونا, وکیل الرعایا, یونس, دانایی, ابوالفضل, ریاضی, غلامحسین, مورا انگاراسیا, جاناینا. (1399). مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم). , 12(2), 422-435. doi: 10.22059/jibm.2019.282704.3523
مونا سالاری فر; یونس وکیل الرعایا; ابوالفضل دانایی; غلامحسین ریاضی; جاناینا مورا انگاراسیا. "مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم)". , 12, 2, 1399, 422-435. doi: 10.22059/jibm.2019.282704.3523
سالاری فر, مونا, وکیل الرعایا, یونس, دانایی, ابوالفضل, ریاضی, غلامحسین, مورا انگاراسیا, جاناینا. (1399). 'مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم)', , 12(2), pp. 422-435. doi: 10.22059/jibm.2019.282704.3523
سالاری فر, مونا, وکیل الرعایا, یونس, دانایی, ابوالفضل, ریاضی, غلامحسین, مورا انگاراسیا, جاناینا. مقایسه فرایند شناختی مردان و زنان هنگام خرید (نمونه پژوهشی: بررسی تأثیر برند با استفاده از دستگاه ردیاب چشم). , 1399; 12(2): 422-435. doi: 10.22059/jibm.2019.282704.3523


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب