زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1399). تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان). , 51(3), 513-530. doi: 10.22059/ijaedr.2020.282306.668762
مصطفی زندی نسب; سید محمدباقر جعفری; مهدی فرمانی. "تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)". , 51, 3, 1399, 513-530. doi: 10.22059/ijaedr.2020.282306.668762
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1399). 'تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)', , 51(3), pp. 513-530. doi: 10.22059/ijaedr.2020.282306.668762
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان). , 1399; 51(3): 513-530. doi: 10.22059/ijaedr.2020.282306.668762


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب