شیرمحمدی, یزدان, جلالیان, ُسید اسحاق, منصوری, سمانه. (1399). اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران. , 7(2), 37-50. doi: 10.22059/jut.2020.272082.590
یزدان شیرمحمدی; ُسید اسحاق جلالیان; سمانه منصوری. "اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران". , 7, 2, 1399, 37-50. doi: 10.22059/jut.2020.272082.590
شیرمحمدی, یزدان, جلالیان, ُسید اسحاق, منصوری, سمانه. (1399). 'اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران', , 7(2), pp. 37-50. doi: 10.22059/jut.2020.272082.590
شیرمحمدی, یزدان, جلالیان, ُسید اسحاق, منصوری, سمانه. اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آن‌ها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران. , 1399; 7(2): 37-50. doi: 10.22059/jut.2020.272082.590


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب