رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1399). تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی. , 13(2), 217-234. doi: 10.22059/jed.2020.304154.653372
امیر رحیمی; محمد احسانی; مرجان صفاری; رسول نوروزی سیدحسینی. "تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی". , 13, 2, 1399, 217-234. doi: 10.22059/jed.2020.304154.653372
رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1399). 'تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی', , 13(2), pp. 217-234. doi: 10.22059/jed.2020.304154.653372
رحیمی, امیر, احسانی, محمد, صفاری, مرجان, نوروزی سیدحسینی, رسول. تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی. , 1399; 13(2): 217-234. doi: 10.22059/jed.2020.304154.653372


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب