جوانی, وجیهه, علمی, احسان. (1399). تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران). , 12(2), 547-563. doi: 10.22059/jsm.2020.252200.2037
وجیهه جوانی; احسان علمی. "تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران)". , 12, 2, 1399, 547-563. doi: 10.22059/jsm.2020.252200.2037
جوانی, وجیهه, علمی, احسان. (1399). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران)', , 12(2), pp. 547-563. doi: 10.22059/jsm.2020.252200.2037
جوانی, وجیهه, علمی, احسان. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران). , 1399; 12(2): 547-563. doi: 10.22059/jsm.2020.252200.2037


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب