جعفرزاده, میرقاسم, لجم اورک, حسن. (1399). تحلیل نظری حق بر علامت تجاری: حق انحصاری مطلق یا مقید؟. , 17(2), 327-350. doi: 10.22059/jolt.2020.300517.1006836
میرقاسم جعفرزاده; حسن لجم اورک. "تحلیل نظری حق بر علامت تجاری: حق انحصاری مطلق یا مقید؟". , 17, 2, 1399, 327-350. doi: 10.22059/jolt.2020.300517.1006836
جعفرزاده, میرقاسم, لجم اورک, حسن. (1399). 'تحلیل نظری حق بر علامت تجاری: حق انحصاری مطلق یا مقید؟', , 17(2), pp. 327-350. doi: 10.22059/jolt.2020.300517.1006836
جعفرزاده, میرقاسم, لجم اورک, حسن. تحلیل نظری حق بر علامت تجاری: حق انحصاری مطلق یا مقید؟. , 1399; 17(2): 327-350. doi: 10.22059/jolt.2020.300517.1006836


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب