. (1392). اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. , 4(4), 199-212. doi: 10.22059/japr.2014.79639
. "اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی". , 4, 4, 1392, 199-212. doi: 10.22059/japr.2014.79639
. (1392). 'اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی', , 4(4), pp. 199-212. doi: 10.22059/japr.2014.79639
. اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی. , 1392; 4(4): 199-212. doi: 10.22059/japr.2014.79639


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب