گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر. (1399). بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش آموزان دیرآموز. , (), -.
زینب گندمی; علی اکبر ارجمندنیا. "بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش آموزان دیرآموز". , , , 1399, -.
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر. (1399). 'بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش آموزان دیرآموز', , (), pp. -.
گندمی, زینب, ارجمندنیا, علی اکبر. بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی (بتا) بر عملکرد رفتاری دانش آموزان دیرآموز. , 1399; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.