ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. (1400). تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی: اثربخشی برنامۀ مستخرج از مدل بر فرسودگی تحصیلی. , 12(1), 369-387. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
فاطمه ساعتی معصومی; هوشنگ جدیدی; یحیی یاراحمدی; مریم اکبری. "تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی: اثربخشی برنامۀ مستخرج از مدل بر فرسودگی تحصیلی". , 12, 1, 1400, 369-387. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. (1400). 'تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی: اثربخشی برنامۀ مستخرج از مدل بر فرسودگی تحصیلی', , 12(1), pp. 369-387. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی: اثربخشی برنامۀ مستخرج از مدل بر فرسودگی تحصیلی. , 1400; 12(1): 369-387. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب