ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. (1400). تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی. , (), -. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
فاطمه ساعتی معصومی; هوشنگ جدیدی; یحیی یاراحمدی; مریم اکبری. "تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی". , , , 1400, -. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. (1400). 'تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539
ساعتی معصومی, فاطمه, جدیدی, هوشنگ, یاراحمدی, یحیی, اکبری, مریم. تدوین مدل علی درگیری تحصیلی براساس خودنظم‌جویی و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودناتوان‌سازی تحصیلی. , 1400; (): -. doi: 10.22059/japr.2021.278531.643539


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.