چوبندیان, رضوان, خانلری, امیر, یزدانی, حمید رضا, عابدی, احسان. (1400). ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. , 13(2), 306-336. doi: 10.22059/jibm.2021.317700.4040
رضوان چوبندیان; امیر خانلری; حمید رضا یزدانی; احسان عابدی. "ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب". , 13, 2, 1400, 306-336. doi: 10.22059/jibm.2021.317700.4040
چوبندیان, رضوان, خانلری, امیر, یزدانی, حمید رضا, عابدی, احسان. (1400). 'ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب', , 13(2), pp. 306-336. doi: 10.22059/jibm.2021.317700.4040
چوبندیان, رضوان, خانلری, امیر, یزدانی, حمید رضا, عابدی, احسان. ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. , 1400; 13(2): 306-336. doi: 10.22059/jibm.2021.317700.4040


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب