حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. (1400). ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری. , 13(2), 572-608. doi: 10.22059/jibm.2021.313655.3990
صبا حیدری; فریز طاهری کیا; نیلوفر ایمان خان. "ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری". , 13, 2, 1400, 572-608. doi: 10.22059/jibm.2021.313655.3990
حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. (1400). 'ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری', , 13(2), pp. 572-608. doi: 10.22059/jibm.2021.313655.3990
حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری. , 1400; 13(2): 572-608. doi: 10.22059/jibm.2021.313655.3990


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب