فلاحی, مصطفی, کهندل, مهدی, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش. (1400). مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2021.330197.2813
مصطفی فلاحی; مهدی کهندل; سید نعمت خلیفه; مهوش نوربخش. "مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران". , , , 1400, -. doi: 10.22059/jsm.2021.330197.2813
فلاحی, مصطفی, کهندل, مهدی, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش. (1400). 'مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2021.330197.2813
فلاحی, مصطفی, کهندل, مهدی, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش. مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران. , 1400; (): -. doi: 10.22059/jsm.2021.330197.2813


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.