سیدامیری, نادر, جلالی, محمد, غمخوار, ساره, داوری, علی. (1400). بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند. , 13(3), 633-654. doi: 10.22059/jibm.2021.297800.3780
نادر سیدامیری; محمد جلالی; ساره غمخوار; علی داوری. "بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند". , 13, 3, 1400, 633-654. doi: 10.22059/jibm.2021.297800.3780
سیدامیری, نادر, جلالی, محمد, غمخوار, ساره, داوری, علی. (1400). 'بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند', , 13(3), pp. 633-654. doi: 10.22059/jibm.2021.297800.3780
سیدامیری, نادر, جلالی, محمد, غمخوار, ساره, داوری, علی. بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند. , 1400; 13(3): 633-654. doi: 10.22059/jibm.2021.297800.3780


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب