آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. (1400). طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه. , 13(3), 845-860. doi: 10.22059/jibm.2021.102144.1299
علی آدوسی; علی اکبر فرهنگی; طهمورث حسنقلی پور; رضا نجف بیگی. "طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه". , 13, 3, 1400, 845-860. doi: 10.22059/jibm.2021.102144.1299
آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. (1400). 'طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه', , 13(3), pp. 845-860. doi: 10.22059/jibm.2021.102144.1299
آدوسی, علی, فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, نجف بیگی, رضا. طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه. , 1400; 13(3): 845-860. doi: 10.22059/jibm.2021.102144.1299


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب