احمدی, عبدالمجید. (1400). بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران. , 8(4), 59-71. doi: 10.22059/jut.2022.336533.992
عبدالمجید احمدی. "بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران". , 8, 4, 1400, 59-71. doi: 10.22059/jut.2022.336533.992
احمدی, عبدالمجید. (1400). 'بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران', , 8(4), pp. 59-71. doi: 10.22059/jut.2022.336533.992
احمدی, عبدالمجید. بررسی تأثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران مطالعه موردی: ایران مال تهران. , 1400; 8(4): 59-71. doi: 10.22059/jut.2022.336533.992


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب