نجات, سهیل, کردنائیج, اسداله, خداداد حسینی, سید حمید, شیرخدایی, میثم. (1400). آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب. , 13(4), 886-910. doi: 10.22059/jibm.2021.324955.4139
سهیل نجات; اسداله کردنائیج; سید حمید خداداد حسینی; میثم شیرخدایی. "آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب". , 13, 4, 1400, 886-910. doi: 10.22059/jibm.2021.324955.4139
نجات, سهیل, کردنائیج, اسداله, خداداد حسینی, سید حمید, شیرخدایی, میثم. (1400). 'آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب', , 13(4), pp. 886-910. doi: 10.22059/jibm.2021.324955.4139
نجات, سهیل, کردنائیج, اسداله, خداداد حسینی, سید حمید, شیرخدایی, میثم. آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب. , 1400; 13(4): 886-910. doi: 10.22059/jibm.2021.324955.4139


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب