الف‌پور‌تراکمه, مریم, انصاری, منوچهر, نصیری, سپیده, محمدی فام, سینا. (1400). نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند. , 13(4), 953-973. doi: 10.22059/jibm.2021.328912.4187
مریم الف‌پور‌تراکمه; منوچهر انصاری; سپیده نصیری; سینا محمدی فام. "نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند". , 13, 4, 1400, 953-973. doi: 10.22059/jibm.2021.328912.4187
الف‌پور‌تراکمه, مریم, انصاری, منوچهر, نصیری, سپیده, محمدی فام, سینا. (1400). 'نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند', , 13(4), pp. 953-973. doi: 10.22059/jibm.2021.328912.4187
الف‌پور‌تراکمه, مریم, انصاری, منوچهر, نصیری, سپیده, محمدی فام, سینا. نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند. , 1400; 13(4): 953-973. doi: 10.22059/jibm.2021.328912.4187


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب