ناصحی‌فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله‌وردی, مصطفی. (1400). سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. , 13(4), 974-1000. doi: 10.22059/jibm.2022.333222.4234
وحید ناصحی‌فر; زهره دهدشتی شاهرخ; محمود محمدیان; مصطفی اله‌وردی. "سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی". , 13, 4, 1400, 974-1000. doi: 10.22059/jibm.2022.333222.4234
ناصحی‌فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله‌وردی, مصطفی. (1400). 'سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی', , 13(4), pp. 974-1000. doi: 10.22059/jibm.2022.333222.4234
ناصحی‌فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدیان, محمود, اله‌وردی, مصطفی. سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی. , 1400; 13(4): 974-1000. doi: 10.22059/jibm.2022.333222.4234


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب