سلطانی, حسین‌علی, حیدرزاده, کامبیز, زابلی, روح اله, احمدی چهره برق, سیاوش. (1402). تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران. , 15(2), 167-149. doi: 10.22059/jsm.2022.335303.2863
حسین‌علی سلطانی; کامبیز حیدرزاده; روح اله زابلی; سیاوش احمدی چهره برق. "تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران". , 15, 2, 1402, 167-149. doi: 10.22059/jsm.2022.335303.2863
سلطانی, حسین‌علی, حیدرزاده, کامبیز, زابلی, روح اله, احمدی چهره برق, سیاوش. (1402). 'تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران', , 15(2), pp. 167-149. doi: 10.22059/jsm.2022.335303.2863
سلطانی, حسین‌علی, حیدرزاده, کامبیز, زابلی, روح اله, احمدی چهره برق, سیاوش. تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران. , 1402; 15(2): 167-149. doi: 10.22059/jsm.2022.335303.2863


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب