رحیمی, علی, رضایی, محمدرضا. (1401). تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک. , 9(1), 1-16. doi: 10.22059/jut.2022.334580.983
علی رحیمی; محمدرضا رضایی. "تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک". , 9, 1, 1401, 1-16. doi: 10.22059/jut.2022.334580.983
رحیمی, علی, رضایی, محمدرضا. (1401). 'تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک', , 9(1), pp. 1-16. doi: 10.22059/jut.2022.334580.983
رحیمی, علی, رضایی, محمدرضا. تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم‌گردی با رضایتمندی گردشگران آن مطالعه موردی: اقامتگاه آتشونی در شهرستان خور و بیابانک. , 1401; 9(1): 1-16. doi: 10.22059/jut.2022.334580.983


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب