ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن. (1401). تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات. , 14(1), 175-196. doi: 10.22059/jibm.2021.324278.4128
فاطمه ابوالحسنی طرقی; سید حسن حاتمی نسب. "تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات". , 14, 1, 1401, 175-196. doi: 10.22059/jibm.2021.324278.4128
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن. (1401). 'تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات', , 14(1), pp. 175-196. doi: 10.22059/jibm.2021.324278.4128
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سید حسن. تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات. , 1401; 14(1): 175-196. doi: 10.22059/jibm.2021.324278.4128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب