یزدان شناس, مهدی, مهرابی کوشکی, فرزانه. (1401). نقش سرمایۀ اجتماعی سازمانی در اثرگذاری استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کار بر التزام شغلی و هویت‌یابی سازمانی. , 9(2), 261-282. doi: 10.22059/jscm.2022.343376.2298
مهدی یزدان شناس; فرزانه مهرابی کوشکی. "نقش سرمایۀ اجتماعی سازمانی در اثرگذاری استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کار بر التزام شغلی و هویت‌یابی سازمانی". , 9, 2, 1401, 261-282. doi: 10.22059/jscm.2022.343376.2298
یزدان شناس, مهدی, مهرابی کوشکی, فرزانه. (1401). 'نقش سرمایۀ اجتماعی سازمانی در اثرگذاری استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کار بر التزام شغلی و هویت‌یابی سازمانی', , 9(2), pp. 261-282. doi: 10.22059/jscm.2022.343376.2298
یزدان شناس, مهدی, مهرابی کوشکی, فرزانه. نقش سرمایۀ اجتماعی سازمانی در اثرگذاری استفاده از رسانه‌های اجتماعی در کار بر التزام شغلی و هویت‌یابی سازمانی. , 1401; 9(2): 261-282. doi: 10.22059/jscm.2022.343376.2298


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب