شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. (1401). اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد). , (), -. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
یزدان شیرمحمدی; اسماعیل نصیری; مهران شهرستانی. "اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)". , , , 1401, -. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. (1401). 'اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)', , (), pp. -. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد). , 1401; (): -. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب