شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. (1403). اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد). , 56(1), 63-78. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
یزدان شیرمحمدی; اسماعیل نصیری; مهران شهرستانی. "اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)". , 56, 1, 1403, 63-78. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. (1403). 'اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)', , 56(1), pp. 63-78. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434
شیرمحمدی, یزدان, نصیری, اسماعیل, شهرستانی, مهران. اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد). , 1403; 56(1): 63-78. doi: 10.22059/jhgr.2022.286757.1008434


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب