خاک زند, مهدی, سعیدی, مهدی. (1401). تحلیل اثرگذاری کیفیت‌های بُعد منظر مکان بر ایجاد تصویر ذهنی برند محور تجاری-تفریحی شهری، مطالعه موردی: محور سرسبز تهران (از میدان صد تا میدان هفت‌حوض). , 10(1), 23-38. doi: 10.22059/jurbangeo.2022.329836.1577
مهدی خاک زند; مهدی سعیدی. "تحلیل اثرگذاری کیفیت‌های بُعد منظر مکان بر ایجاد تصویر ذهنی برند محور تجاری-تفریحی شهری، مطالعه موردی: محور سرسبز تهران (از میدان صد تا میدان هفت‌حوض)". , 10, 1, 1401, 23-38. doi: 10.22059/jurbangeo.2022.329836.1577
خاک زند, مهدی, سعیدی, مهدی. (1401). 'تحلیل اثرگذاری کیفیت‌های بُعد منظر مکان بر ایجاد تصویر ذهنی برند محور تجاری-تفریحی شهری، مطالعه موردی: محور سرسبز تهران (از میدان صد تا میدان هفت‌حوض)', , 10(1), pp. 23-38. doi: 10.22059/jurbangeo.2022.329836.1577
خاک زند, مهدی, سعیدی, مهدی. تحلیل اثرگذاری کیفیت‌های بُعد منظر مکان بر ایجاد تصویر ذهنی برند محور تجاری-تفریحی شهری، مطالعه موردی: محور سرسبز تهران (از میدان صد تا میدان هفت‌حوض). , 1401; 10(1): 23-38. doi: 10.22059/jurbangeo.2022.329836.1577


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب