مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز, داودی, عنایت. (1401). ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور. , 14(4), 628-644. doi: 10.22059/jipa.2021.329429.3013
افسانه مظفری; علی اصغر کیا; شهناز هاشمی; عنایت داودی. "ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور". , 14, 4, 1401, 628-644. doi: 10.22059/jipa.2021.329429.3013
مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز, داودی, عنایت. (1401). 'ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور', , 14(4), pp. 628-644. doi: 10.22059/jipa.2021.329429.3013
مظفری, افسانه, کیا, علی اصغر, هاشمی, شهناز, داودی, عنایت. ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور. , 1401; 14(4): 628-644. doi: 10.22059/jipa.2021.329429.3013


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب