بهمن میرزا, محبوبه, سیدامیری, نادر, حاجی حیدری, نسترن. (1401). شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک. , 1(4), 460-488. doi: 10.22059/mmr.2023.356637.1044
محبوبه بهمن میرزا; نادر سیدامیری; نسترن حاجی حیدری. "شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک". , 1, 4, 1401, 460-488. doi: 10.22059/mmr.2023.356637.1044
بهمن میرزا, محبوبه, سیدامیری, نادر, حاجی حیدری, نسترن. (1401). 'شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک', , 1(4), pp. 460-488. doi: 10.22059/mmr.2023.356637.1044
بهمن میرزا, محبوبه, سیدامیری, نادر, حاجی حیدری, نسترن. شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک. , 1401; 1(4): 460-488. doi: 10.22059/mmr.2023.356637.1044


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب