گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1402). طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده. , 15(1), 131-155. doi: 10.22059/jibm.2022.334677.4259
فاطمه گل علیزاده; بهرام رنجبریان; آذرنوش انصاری. "طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده". , 15, 1, 1402, 131-155. doi: 10.22059/jibm.2022.334677.4259
گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. (1402). 'طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده', , 15(1), pp. 131-155. doi: 10.22059/jibm.2022.334677.4259
گل علیزاده, فاطمه, رنجبریان, بهرام, انصاری, آذرنوش. طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده. , 1402; 15(1): 131-155. doi: 10.22059/jibm.2022.334677.4259


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب