عظمی, محمد کاظم, محمدی, سردارر, قاسمی سیانی, مجتبی. (1402). اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
محمد کاظم عظمی; سردارر محمدی; مجتبی قاسمی سیانی. "اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
عظمی, محمد کاظم, محمدی, سردارر, قاسمی سیانی, مجتبی. (1402). 'اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
عظمی, محمد کاظم, محمدی, سردارر, قاسمی سیانی, مجتبی. اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب