رهایی, علی, فیروزی, محمدرضا. (1402). تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا. , 14(2), 107-124. doi: 10.22059/japr.2023.335331.644121
علی رهایی; محمدرضا فیروزی. "تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا". , 14, 2, 1402, 107-124. doi: 10.22059/japr.2023.335331.644121
رهایی, علی, فیروزی, محمدرضا. (1402). 'تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا', , 14(2), pp. 107-124. doi: 10.22059/japr.2023.335331.644121
رهایی, علی, فیروزی, محمدرضا. تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا. , 1402; 14(2): 107-124. doi: 10.22059/japr.2023.335331.644121


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب