پدیدار, شهراد, حقیقی, محمد, حسنقلی پور, طهمورث. (1402). ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2021.330820.4202
شهراد پدیدار; محمد حقیقی; طهمورث حسنقلی پور. "ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2021.330820.4202
پدیدار, شهراد, حقیقی, محمد, حسنقلی پور, طهمورث. (1402). 'ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2021.330820.4202
پدیدار, شهراد, حقیقی, محمد, حسنقلی پور, طهمورث. ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2021.330820.4202


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب