محمدی, فاطمه, صفری, خلیل, باقری قره بلاغ, هوشمند. (1403). بررسی اهمیت رضایت گردشگران در ارائه خدمات گردشگری و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: هتل های استان سمنان). , 56(3), 73-89. doi: 10.22059/jhgr.2023.305040.1008133
فاطمه محمدی; خلیل صفری; هوشمند باقری قره بلاغ. "بررسی اهمیت رضایت گردشگران در ارائه خدمات گردشگری و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: هتل های استان سمنان)". , 56, 3, 1403, 73-89. doi: 10.22059/jhgr.2023.305040.1008133
محمدی, فاطمه, صفری, خلیل, باقری قره بلاغ, هوشمند. (1403). 'بررسی اهمیت رضایت گردشگران در ارائه خدمات گردشگری و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: هتل های استان سمنان)', , 56(3), pp. 73-89. doi: 10.22059/jhgr.2023.305040.1008133
محمدی, فاطمه, صفری, خلیل, باقری قره بلاغ, هوشمند. بررسی اهمیت رضایت گردشگران در ارائه خدمات گردشگری و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردی: هتل های استان سمنان). , 1403; 56(3): 73-89. doi: 10.22059/jhgr.2023.305040.1008133


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب