باشکوه, محمد, شیرخدایی, میثم, کاظمی سراسکانرود, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. (1402). تبیین شکاف بین‌نسلی تبلیغات: تأثیر اولویت‌های ارزشی و تعامل شبه اجتماعی بر پذیرش جذابیت-های پیام‌های تبلیغاتی با نقش تعدیل‌گر نسل. , 30(1), 93-114. doi: 10.22059/jsr.2023.310103.1559
محمد باشکوه; میثم شیرخدایی; زهرا کاظمی سراسکانرود; الله یار بیگی فیروزی. "تبیین شکاف بین‌نسلی تبلیغات: تأثیر اولویت‌های ارزشی و تعامل شبه اجتماعی بر پذیرش جذابیت-های پیام‌های تبلیغاتی با نقش تعدیل‌گر نسل". , 30, 1, 1402, 93-114. doi: 10.22059/jsr.2023.310103.1559
باشکوه, محمد, شیرخدایی, میثم, کاظمی سراسکانرود, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. (1402). 'تبیین شکاف بین‌نسلی تبلیغات: تأثیر اولویت‌های ارزشی و تعامل شبه اجتماعی بر پذیرش جذابیت-های پیام‌های تبلیغاتی با نقش تعدیل‌گر نسل', , 30(1), pp. 93-114. doi: 10.22059/jsr.2023.310103.1559
باشکوه, محمد, شیرخدایی, میثم, کاظمی سراسکانرود, زهرا, بیگی فیروزی, الله یار. تبیین شکاف بین‌نسلی تبلیغات: تأثیر اولویت‌های ارزشی و تعامل شبه اجتماعی بر پذیرش جذابیت-های پیام‌های تبلیغاتی با نقش تعدیل‌گر نسل. , 1402; 30(1): 93-114. doi: 10.22059/jsr.2023.310103.1559


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب