طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1402). شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
غزاله طاهری; عظیم زارعی; داود فیض; مهدی دهقانی سلطانی. "شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. (1402). 'شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486
طاهری, غزاله, زارعی, عظیم, فیض, داود, دهقانی سلطانی, مهدی. شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jibm.2023.350997.4486


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب