نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. (1402). تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نواوری فناورانه روستایی. , (), -. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
مسعود نیک‌سیرت; عباس امینی. "تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نواوری فناورانه روستایی". , , , 1402, -. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. (1402). 'تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نواوری فناورانه روستایی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نواوری فناورانه روستایی. , 1402; (): -. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب