طاهری, امیرحسین, باشکوه, محمد. (1402). شناسایی پیشران‌های مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسب‌وکارهای خانگی. , 16(شماره 5 (ویژه نامه)), 1-25. doi: 10.22059/jed.2024.369121.654300
امیرحسین طاهری; محمد باشکوه. "شناسایی پیشران‌های مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسب‌وکارهای خانگی". , 16, شماره 5 (ویژه نامه), 1402, 1-25. doi: 10.22059/jed.2024.369121.654300
طاهری, امیرحسین, باشکوه, محمد. (1402). 'شناسایی پیشران‌های مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسب‌وکارهای خانگی', , 16(شماره 5 (ویژه نامه)), pp. 1-25. doi: 10.22059/jed.2024.369121.654300
طاهری, امیرحسین, باشکوه, محمد. شناسایی پیشران‌های مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسب‌وکارهای خانگی. , 1402; 16(شماره 5 (ویژه نامه)): 1-25. doi: 10.22059/jed.2024.369121.654300


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب