لازار, فرینوش, خدایاری, فرانک, یزدانی, حمید رضا. (1403). ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.370849.4737
فرینوش لازار; فرانک خدایاری; حمید رضا یزدانی. "ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.370849.4737
لازار, فرینوش, خدایاری, فرانک, یزدانی, حمید رضا. (1403). 'ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.370849.4737
لازار, فرینوش, خدایاری, فرانک, یزدانی, حمید رضا. ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.370849.4737





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب