شفیعی, زینب, رضائی, فاطمه. (1403). «طمع، رویا و باور» جامعه‌شناسی اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای: یک مطالعه کیفی. , 14(2), 193-218. doi: 10.22059/ijsp.2024.372630.671217
زینب شفیعی; فاطمه رضائی. "«طمع، رویا و باور» جامعه‌شناسی اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای: یک مطالعه کیفی". , 14, 2, 1403, 193-218. doi: 10.22059/ijsp.2024.372630.671217
شفیعی, زینب, رضائی, فاطمه. (1403). '«طمع، رویا و باور» جامعه‌شناسی اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای: یک مطالعه کیفی', , 14(2), pp. 193-218. doi: 10.22059/ijsp.2024.372630.671217
شفیعی, زینب, رضائی, فاطمه. «طمع، رویا و باور» جامعه‌شناسی اقتصادی بازاریابی شبکه‌ای: یک مطالعه کیفی. , 1403; 14(2): 193-218. doi: 10.22059/ijsp.2024.372630.671217





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب