امین زاده, رضا, ابوالحسینی, علی, محمودی, احمد. (1403). کاوش عوامل تاثیرگذار بر بخش بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
رضا امین زاده; علی ابوالحسینی; احمد محمودی. "کاوش عوامل تاثیرگذار بر بخش بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
امین زاده, رضا, ابوالحسینی, علی, محمودی, احمد. (1403). 'کاوش عوامل تاثیرگذار بر بخش بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224
امین زاده, رضا, ابوالحسینی, علی, محمودی, احمد. کاوش عوامل تاثیرگذار بر بخش بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jsm.2024.367926.3224





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب