بنی نجاریان, مریم, قمرانی, امیر, خونساری, فاطمه. (1403). تأثیرتاثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر استرس والدگری، احساس گرفتاریاحساس‌گرفتاری و فقدان لذت در مادران دارای کودک مادران کودکان کم‌توان ذهنی. , 15(2), 253-270. doi: 10.22059/japr.2024.341831.644240
مریم بنی نجاریان; امیر قمرانی; فاطمه خونساری. "تأثیرتاثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر استرس والدگری، احساس گرفتاریاحساس‌گرفتاری و فقدان لذت در مادران دارای کودک مادران کودکان کم‌توان ذهنی". , 15, 2, 1403, 253-270. doi: 10.22059/japr.2024.341831.644240
بنی نجاریان, مریم, قمرانی, امیر, خونساری, فاطمه. (1403). 'تأثیرتاثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر استرس والدگری، احساس گرفتاریاحساس‌گرفتاری و فقدان لذت در مادران دارای کودک مادران کودکان کم‌توان ذهنی', , 15(2), pp. 253-270. doi: 10.22059/japr.2024.341831.644240
بنی نجاریان, مریم, قمرانی, امیر, خونساری, فاطمه. تأثیرتاثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر استرس والدگری، احساس گرفتاریاحساس‌گرفتاری و فقدان لذت در مادران دارای کودک مادران کودکان کم‌توان ذهنی. , 1403; 15(2): 253-270. doi: 10.22059/japr.2024.341831.644240


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب