پورآذر, مرتضی, همایون نیا فیروزجاه, مرتضی. (1404). تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی. , 17(1), 69-82. doi: 10.22059/jsmdl.2024.376022.1777
مرتضی پورآذر; مرتضی همایون نیا فیروزجاه. "تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی". , 17, 1, 1404, 69-82. doi: 10.22059/jsmdl.2024.376022.1777
پورآذر, مرتضی, همایون نیا فیروزجاه, مرتضی. (1404). 'تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی', , 17(1), pp. 69-82. doi: 10.22059/jsmdl.2024.376022.1777
پورآذر, مرتضی, همایون نیا فیروزجاه, مرتضی. تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی. , 1404; 17(1): 69-82. doi: 10.22059/jsmdl.2024.376022.1777





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب