سیف اللهی, ناصر. (1403). تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز. , 11(3), 37-53. doi: 10.22059/jut.2024.373021.1191
ناصر سیف اللهی. "تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز". , 11, 3, 1403, 37-53. doi: 10.22059/jut.2024.373021.1191
سیف اللهی, ناصر. (1403). 'تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز', , 11(3), pp. 37-53. doi: 10.22059/jut.2024.373021.1191
سیف اللهی, ناصر. تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز. , 1403; 11(3): 37-53. doi: 10.22059/jut.2024.373021.1191


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب