سیدطاهری, سونیا. (1403). اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند. , 3(1), 134-152. doi: 10.22059/mmr.2024.379185.1089
سونیا سیدطاهری. "اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند". , 3, 1, 1403, 134-152. doi: 10.22059/mmr.2024.379185.1089
سیدطاهری, سونیا. (1403). 'اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند', , 3(1), pp. 134-152. doi: 10.22059/mmr.2024.379185.1089
سیدطاهری, سونیا. اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند. , 1403; 3(1): 134-152. doi: 10.22059/mmr.2024.379185.1089





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب