بهنام فیض آبادی, فاطمه, بهبودی, امید, مرادی, محسن. (1403). تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای. , 3(2), 184-211. doi: 10.22059/mmr.2024.381170.1102
فاطمه بهنام فیض آبادی; امید بهبودی; محسن مرادی. "تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای". , 3, 2, 1403, 184-211. doi: 10.22059/mmr.2024.381170.1102
بهنام فیض آبادی, فاطمه, بهبودی, امید, مرادی, محسن. (1403). 'تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای', , 3(2), pp. 184-211. doi: 10.22059/mmr.2024.381170.1102
بهنام فیض آبادی, فاطمه, بهبودی, امید, مرادی, محسن. تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای. , 1403; 3(2): 184-211. doi: 10.22059/mmr.2024.381170.1102


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب