خدایار صاحبی, سمیر, زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم. (1403). بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی مجازی بر نیات رفتاری با تأکید بر نفوذ همتایان و نو‏آوری مصرف ‏کننده (مورد مطالعه: صنعت پوشاک). , 12(1), 111-127. doi: 10.22059/jscm.2024.382348.2544
سمیر خدایار صاحبی; ابراهیم زارع پور نصیرآبادی. "بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی مجازی بر نیات رفتاری با تأکید بر نفوذ همتایان و نو‏آوری مصرف ‏کننده (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)". , 12, 1, 1403, 111-127. doi: 10.22059/jscm.2024.382348.2544
خدایار صاحبی, سمیر, زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم. (1403). 'بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی مجازی بر نیات رفتاری با تأکید بر نفوذ همتایان و نو‏آوری مصرف ‏کننده (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)', , 12(1), pp. 111-127. doi: 10.22059/jscm.2024.382348.2544
خدایار صاحبی, سمیر, زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم. بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی مجازی بر نیات رفتاری با تأکید بر نفوذ همتایان و نو‏آوری مصرف ‏کننده (مورد مطالعه: صنعت پوشاک). , 1403; 12(1): 111-127. doi: 10.22059/jscm.2024.382348.2544





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب