
تعداد نشریات | 163 |
تعداد شمارهها | 6,761 |
تعداد مقالات | 72,822 |
تعداد مشاهده مقاله | 131,635,737 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 103,416,013 |
سنجش اثربخشی مدل مربیگری CEA بر دستیابی به اهداف دانش آموزان دارای ADHD | ||
سامانه کد اخلاق | ||
دوره 1403، دی، دی 1403 اصل مقاله (742.33 K) | ||
نوع مقاله: پژوهش های انسانی | ||
نویسندگان | ||
سید محمدتقی موسوی1؛ احسان چیت ساز* 2 | ||
1دانشجوی کارشناسی ارشد مربیگری کسب و کار، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
2عضو هیئت علمی گروه توسعه کارآفرینی، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
چکیده | ||
Ministry of Science, Research and Technology | ||
کلیدواژهها | ||
مربیگری نقص توجه-بیشفعالی؛ دانش آموزان دارای نقص توجه-بیشفعالی؛ عملکرد دانش آموزان؛ توسعه فردی؛ مدل مربیگری | ||
عنوان مقاله [English] | ||
Measuring the effectiveness of the CEA coaching model on goal achievement of students with ADHD | ||
نویسندگان [English] | ||
Sayed Mohammad Taghi Mousavi1؛ Ehsan Chitsaz2 | ||
1MSc Student, Department of Coaching, Faculty of Entrepreneurship, University of Tehran, Tehran, Iran. | ||
2Faculty Member, Department of Entrepreneurial Development, Faculty of Entrepreneurship, University of Tehran, Tehran, Iran | ||
کلیدواژهها [English] | ||
ADHD coaching, Students with ADHD, Student performance, personal development, coaching model | ||
سایر فایل های مرتبط با مقاله
|
||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 48 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 39 |