1.

نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران

صفحه 489-518
علیرضا حاتمی؛ سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی

2.

نشانه شناسی درون فرهنگی نقشمایه ترکیبی پرنده_با_سر_زن در انگشتری‌های فلزی سپهرنشانه‌ای سلجوقیان ایران

صفحه 519-543
معینه السادات حجازی؛ پریسا شاد قزوینی

3.

بررسی مقولۀ «میل» و بازقلمروسازی «زنانگی» در یرما با تکیه بر آراء دلوز و گاتاری

صفحه 545-564
زهرا طاهری

4.

نقد ساختارهای اجتماعی در داستان‌نویسیِ زنان (1311- 1289‌)

صفحه 565-597
علی باغدار دلگشا

5.

تکالیف کارکردی زنان شیعه عصر صفوی در ساختار کنش اجتماعی بر اساس متغیرهای الگویی سایبرنتیک

صفحه 599-626
مریم سعیدیان جزی؛ زهرا سادات کشاورز

6.

بررسی ترجیحات نوازه‌گیری ادبی و غیرادبی دانشجویان از منظر جنسیت

صفحه 627-652
مرضیه ایمانی؛ رضا پیش‌قدم؛ شیما ابراهیمی

7.

تحلیل آیکونوگرافیک نقش زنان در نگاره‌های سوگ و ارتباط ایشان با آئین‌های کشاورزی با تاکید بر نگاره‌هایی از ادوار ایلخانی، تیموری و صفوی

صفحه 653-677
مرضیه جعفرپور؛ زهره طباطبایی جبلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب