1.

تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه

صفحه 603-612
الهام ایران نژاد پاریزی؛ کامبیز طالبی؛ جهانگیر ید اللهی؛ حمیده رشادت جو

2.

طراحی الگوی مفهومی بازدارنده‌های توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران

صفحه 615-624
حدیث پورجمشیدی؛ بیژن رضایی؛ نادر نادری

3.

شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران

صفحه 627-639
مهدی تمیزی فر؛ محمد توحیدی؛ مسعود شکری خیادانی

4.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران

صفحه 643-653
بهنود چوبینه؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده

5.

طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد

صفحه 657-667
پروانه گلرد؛ خسرو فرحی

6.

رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی)

صفحه 671-681
حبیب گلستانی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری

7.

تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآورده‌های خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین

صفحه 685-697
ابوالفضل مقیمی اسفندآبادی؛ داوود شیشه بری؛ محمدباقر فخرزاد؛ حسن خادمی زارع

8.

رتبه‌بندی روش‌های تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانش‌بنیان؛ مطالعه موردی از پارک‌های علم و فناوری ایران

صفحه 701-710
علی ناظمی اشنی؛ معصومه خان‌احمدی؛ فرشاد خدایاری قوزلو؛ ملیحه علیفرّی

9.

مرور کتاب‌شناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده

صفحه 713-722
آسیه ناظمی؛ منیژه حقیقی نسب؛ نادر سیدامیری

10.

تحلیل کارکرد واسطه‌گران نوآوری در رویکرد نوآوری باز: یک پژوهش داده بنیاد

صفحه 725-736
فاطمه هاشم؛ سپهر قاضی نوری؛ رضا رادفر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب