1.

شناسنامه و فهرست

صفحه 1-2

2.

تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت)

صفحه 3-13
شادی تاکی؛ حسن بلخاری قهی؛ مریم سالاری

3.

بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب)

صفحه 14-25
کیانا آقاربی

4.

واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل

صفحه 26-37
آیناز اصغری‌نیا

5.

پژوهشی پیرامون ویژگی‌ها‌ی زبان و بیان در نقاشی دیجیتال

صفحه 38-47
شروین شماس؛ مریم توحیدی

6.

«هنر و مخاطب» نوشته نیک زنگ‌ویل

صفحه 47-67
مونا امامی

7.

«کیست مشتریِ فالِ مشتری؟ فالنامه‌ها؛ فال‌گیری و تفأل در مقام اثری هنری» نوشته معصومه فرهاد و سرپیل باغچی

صفحه 68-85
نیلوفر لاری

8.

«زبانِ موسیقایی و شناخت» نوشته پیتر کیوی

صفحه 86-88
محمد صادق قیصری

9.

«مشکلات با پرسپکتیو: مطالعات موردی تصویرسازی ایران دورۀ قاجار» نوشته دیوید جی. راکسبورا

صفحه 89-100
نسترن نجاتی؛ سینا علیزاده

10.

«هنر اشیاء» نوشته اولگ گرابر

صفحه 101-110
فاطمه مهرابی

11.

گفت‌وگو با مریم راستی

صفحه 111-120
جهانبخش امیربیگی

12.

مواجهۀ مخاطب با طبیعت در نگارۀ رسیدن همای به در کاخ همایون از منظر پدیدارشناسی موریس مرلو پونتی

صفحه 121-124
لیلا غفاری

13.

نقدی بر نقش ابژکتیو هنرمند و مخاطب در تئاتر امروز ایران

صفحه 125-128
سیده غزل نعیمی

14.

نورِ درونِ یخچال

صفحه 129-132
عرفان غیاثی

15.

«پارودی مرگ» نقدی بر عکس «شش فوت زیر زمین» اثر دیوید استوارت

صفحه 133-141
بی‌نظیر شیبانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب