1.

بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل)‏

صفحه 1-22
حبیب ابراهیم پور؛ طاهر روشندل اربطانی

2.

بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس)

صفحه 23-40
عباس احمدی؛ محمد یحیی زاده فر

3.

مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان

صفحه 41-60
ابراهیم چیرانی؛ متین فردصبوری

4.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد)

صفحه 61-80
داریوش دموری؛ داریوش فرید

5.

الگویی برای انتخاب شیوه مادری شرکت‎های تابعه توسط شرکت مادر از دیدگاه مبتنی بر منابع

صفحه 81-100
حسین رحمان سرشت؛ افشین فتح‌الهی

6.

کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان

صفحه 101-114
علی شائمی؛ مجتبی براری

7.

بخش‌بندی بازار گوشی تلفن همراه بر مبنای مزایای مورد انتظارمشتریان

صفحه 115-132
سعید مرتضوی؛ یاسر آسمان دره؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی

8.

ارزیابی پیش برندگی سیاست‌های کلان و خرد توسعه کارآفرینی کشور

صفحه 133-148
سیدمحمد مقیمی؛ غلامرضا طالقانی؛ قاسم رمضانپور نرگسی؛ علی داوری

9.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب