1.

تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران

صفحه 7-35
محمد حسن رحمتی؛ سید محمد مقیمی؛ سید مهدی الوانی

2.

آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD)

صفحه 37-45
سید کمیل طیبی؛ مریم فخری

3.

بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)

صفحه 55-79
کامبیز طالبی؛ مهدی تاج الدین؛ مهدی سمیع زاده

4.

اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران

صفحه 81-102
علی کرمانشاه؛ حسین صامعی

5.

رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی

صفحه 103-129
میر علی سید نقوی؛ مونا عبد اله پور

6.

سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)?

صفحه 131-155
علی اصغر سعیدی؛ خیام عزیزی مهر؛ ندا طوسی؛ ریحامه تمیزی فر

7.

بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران

صفحه 157-179
مریم تیموری؛ مریم عاشوری

8.

کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن

صفحه 181-203
حسین خنیفر؛ هادی احمدی آرزم؛ محسن زمانی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب